top of page

מאמרים מועדפים

מאמרים אחרונים

על בעיות במיטה שלו ושלה: שפיכה מהירה והאורגזמה של האישה!

לא מזמן הכנתי כתבה למאקו גברים על מה נשים באמת אוהבות במיטה? מהרגע שהכתבה פורסמה ועד היום אני מקבלת עשרות שאלות מהקוראים. בבלוג שלי היום החלטתי לתת מענה לשתי השאלות הכי נפוצות שקיבלתי בכדי לעזור לעוד אנשים המתמודדים עם בעיות זהות ותוהים מה לעשות ואיך סקסולוגית יכולה לעזור!

השאלה הכי נפוצה שקבלתי מגברים הייתה, האם אפשר לטפל בבעיית השפיכה מהירה? גברים שמרגישים כי הם גומרים מהר בזמן אוננות או בזמן קיום יחסי מין עם החברה או האישה, אפילו אחרי שנים של נישואים, ביקשו לדעת מה עושים, והאם זה ניתן לטיפול. השאלה השנייה שקיבלתי מהרבה אנשים הייתה לגבי האורגזמה של האישה, מספר לא קטן של נשים שאל אותי ״איך מגיעים לאורגזמה?״ ומספר לא קטן של גברים שאל אותי ״למה אני לא מצליח לגרום לה לגמור״

בואו נתחיל במענה לנושא השפיכה המהירה: הרבה גברים כתבו לי שברגע שהם חודרים הם לא מצליחים לשלוט בהתרגשות והם גומרים. בין אם זה לוקח דקה או שלוש דקות, זה לא משנה, כי ברגע שאתה מרגיש שאתה לא מצליח לשלוט בתהליך השפיכה ולהאריך את זמן הסקס, זה משפיע לך על הביצועים והביטחון במיטה .

חשוב לדעת כי יש מספר סיבות הגורמות לגברים לגמור מהר: התרגשות גדולה, סגנון אוננות (הכוונה היא למהיר) וקצב חיים מהיר- כן כן גברים הרגילים לעשות הכל מאוד מהר נוטים גם לגמור מהר. ומעבר לעובדה שקיום יחסי מין בתדירות נמוכה או לשכב בפעם הראשונה עם בחורה שאתה נמשך אליה בטירוף גם מעלה את סף ההתרגשות בין הסדינים, ישנן גם סיבות פסיכולוגיות המתקשרות למצב הנפשי,

כשאני פוגשת לקוח אני בודקת אם זה קרה לו בעקבות סיבות פסיכולוגיות כגון לחץ או בעיות במערכת יחסים, וגם אם ישנן בעיות רפואיות. לרוב הסיבות הן הרגלים ישנים או חוסר הבנה כיצד הגוף מגיב מרגע בו אתה חש התרגשות המינית ועד לשפיכה. מה שחשוב לדעת זה שהארכת המשגל תלויה בך כלומר עד כמה אתה מכיר את התגובות המיניות ואת הגוף שלך .

החדשות הטובות הן שאכן יש טיפול ומספר טכניקות, חלקן יעילות לטווח הקצר, כמו לאונן מספר שעות לפני המשגל או ללבוש קונדום וטכניקת הלחיצות. וחלקן יעילות לטווח הארוך. את הטכניקות לומדים תוך כדי הייעוץ במספר פגישות, כאשר הדגש הוא על מעגל התגובה המיני וזיהוי הנקודה שבה ניתן לעצור רגע לפני השפיכה וכמובן לשלוט בתהליך ולהאריך את המשגל. זה לא קורה ברגע אבל על ידי תרגול הנעשה בזמן האוננות ובשלב מאוחר יותר גם על ידי משגל עם בת הזוג, תוך מספר שבועות או פחות, אפשר להרגיש בשינוי.

ועכשיו לנושא הבא-האורגזמה הנשית: אני לא חושבת שהמהות של קיום יחסי מין אצל נשים זה האורגזמה, אבל זה בהחלט רגע מאוד מענג ומשחרר. נשים לא מעוצבת לחשוב על אורגזמה כמו גברים, אם הן לא הגיעו לשיא זה לא אומר שהן לא נהנות. לכל הנשים שעוד לא חוו אורגזמה ולגברים שמסבירים לי כי הם לא מצליחים ״להביא״ את החברה שלהם לשיא, יש לי משהו חשוב להגיד: אורגזמה תלויה באישה. אם את לא מכירה את הגוף שלך טוב או אינך יודעת איך ״לשחרר״ ולהביא את עצמך לשיא, לבד או ביחד, סביר להניח שגם לגבר שלך יהיה קשה לעזור לך לגמור.

בעבודה שלי עם נשים הבנתי כי הן לא מצליחות להגיע לשיא כי הן אינן מכירות את הגוף שלהן מספיק טוב (איבר המין הנשי והנקודות הארוטיות בגופן) וכי בן הזוג מלחיץ אותן. רוב הנשים אינן יכולות לגמור מחדירה, מהסיבה הפשוטה, נשים בדרך כלל מגיעות לאורגזמה על ידי גירוי חיצוני של אזור הדגדגן. בזמן החדירה האזור הזה אינו מתחכך באיבר המין הזכרי ולכן קשה להן לגמור. כמובן שעם קצת עזרה של צעצועי מין או אצבעות אפשר גם ליהנות מהחדירה, גם לשפשף את האזור, וגם להגיע לאורגזמה.

כשאני עוזרת לנשים לאתר מהיכן הגיע ״המחסום״ , כלומר הסיבה שהן לא הצליחו להגיע לאורגזמה עד היום, הן מרגישות הקלה, כי יש מענה ופתרון. במספר פגישות בהן אנו מדברות על איך אורגזמה מרגישה, מה קורה לגוף, סוגי אורגזמה וכמובן איך מגיעים לשם לבד וביחד, הן מצליחות להשתחרר ולקחת אחריות על ההנאה שלהן.

הכתבה במאקו

http://www.mako.co.il/men-sex/Article-ab73ce621851e41006.htm

ארכיון

חיפוש לפי תגיות

עקבו אחרי

  • Wix Facebook page
  • Instagram Social Icon
  • Wix Twitter page
bottom of page