top of page

מאמרים מועדפים

מאמרים אחרונים

קונדומים או לא קונדומים?


קונדומים או לא קונדומים? זאת השאלה ?! קונדום החבר ״הכי טוב” של הגבר, טוב זה כבר לא סוד כי רוב הגברים לא אוהבים לשים קונדומים, ואם נאמר את האמת, מי יכול להאשים אותם?! הם צמודים (רובם עשויים מלטקס), לפעמים מריחים כמו גומי, עשויים להיות לא נוחים ומפרידים אתכם מהתחושה החמה, נעימה והרטובה שאתם כל כך אוהבים. כתוצאה מכך, גברים רבים מאבדים את את החשק ולפעמים גם את הזקפה בעת השימוש בו ולא ממש מצליחים ליהנות מסקס. אבל אם נהיה עוד יותר כנים, זה הזמן גם להודות כי רוב הנשים לא מעריצות גדולות של הקונדומים. לא כל הנשים אוהבות את התחושה של הגומי על או בתוך איבר המין שלהן וגם לא להשתפשף על ידו. יתר על כן, זה עלול לייבש אותנו לגמרי במהלך הסקס וכתוצאה מכך הן חשות כאב במהלך קיום יחסי מין או סובלות משפשופים ואדמומיות. אם זאת הרבה אנשים כן רוצים לקיים לקיים יחסי מין בטוחים, רק שהם לא ממש בטוחים מה עדיף להם ואיך, הנשים לא רוצות לקחת גלולות והגברים בקלות מוותרים על הקונדום ובסופו של דבר מגיעים למצב של קיום יחסי מין מהנים אך לא מוגנים. רק שלא מזמן פנתה אלי לקוחה בבהלה כי בחור שהיא שכבה איתו כמה פעמים התקשר אליה ואמר לה ללכת להיבדק- יש לו הרפס. אז מתחילה הבעיה! וזה קרה לא רק ללקוחה אחת שלי אלא להרבה וגם לגברים. ואותי זה לא מפתיע כי זה רוב הנשים או הגברים בימינו שכבו עם יותר (או הרבה יותר) מבן אדם אחד. את המשפטים הידועים של ״אל תדאגי רק איתך אני שוכב בלי״ או ״ לפני חודש נבדקתי״ שמעו כבר כמעט כל בנות ישראל, וגם אם הם נכונים, תאמינו לי , הם לא מעידים כי האדם ממולך נקי ממחלות מין! אז קונדום או לא קונדום זאת אכן השאלה, רק שעכשיו אולי היא נראה לכם קצת אחרת. אז נכון הם לא תמיד נוחים או נעימים אבל אנחנו מדברים על בעיות קטנות לעומת הסיכונים הבריאותיים. ועם כל החוסר אהבה שלנו לקונדומים, זה הדבר היחיד שיכול לעזור לנו להישאר בריאים ולמנוע מאיתנו להידבק במחלות מין כמו הרפס, וירוס הפפילומה (HPV), צהבת B או C, ו HIV או איידס כמובן … שאני אזכיר לכם שחלק ממחלות המין ניתנות לטיפול ללא בעיה אבל חלק גדול מהן כמו HIV, וירוס הפפילומה, או צהבת B או C, לא ניתנים לריפוי בכלל. אם יש משהו שהייתי רוצה שתזכרו מהבלוג הזה, חוץ מהטיפים לסקס מהנה עם קונדום שמיד יגיעו, זה שמחלות מין לא תמיד מלוות בסימפטומים, כלומר אתם יכולים להידבק ולא לדעת. מחקרים רבים מראים כי כמעט מחצית מהנשים שיש להם את וירוס הפפילומה (ויש המון סוגים לווירוס הזה) לא היו תסמינים ברורים. ושהדרך היחידה לדעת היא על ידי בדיקות דם המיודעות לגילוי מחלות מין. בינתיים למי שהחליט כן להמשיך ולהגן על עצמו הנה מספר טיפים לשימוש בקונדומים שישפרו לכם את וחוויית השימוש ויהפכו את הסקס לחוויה גם מוגנת וגם הרבה יותר מענגת: קונדומים יכולים להיות נוחים לשימוש כאשר הגודל הוא נכון ,כלומר אם זה מחליק או לא נוח כנראה שהקונדום קטן מדי ומתוח מידי ולכן הוא לא נשאר על איבר המין שלכם.

היום יש המון סוגי קונדומים שהם דקים מאוד- יכול לעזור לכם להרגיש יותר קרוב אליה ומעבר לזה דוקרס אפילו פיתחו קונדום עם טכנולוגיה חדשה העוזרת לכם לחוש את חום הגוף של הפרטנר שלכם (חפשו את ריל פיל של דורקס).

שימוש בחומר סיכוך באמת יכול לשפר את הביצועים והתנאים לשניכם. לנשים זה מסייע במניעת השתפשפויות ויובש, ולגברים להגביר את קצב החדירה וההנאה. רק תוודאו שהחיבור בין הג׳ל לקונדום שאתם משתמשים מתאים כי אנחנו לא מעוניינים בקרעים (כתוב בגב האריזות של הג׳לים ושל הקונדומים).

למי שיש חוסר אהדה או אלרגיה לחומר הלטקס אתם יכולים לנסות את הקונדומים שלא עשויים מלטקס, וכן יש כאלה.

ולבסוף, לכם הגברים למי שהצליח להתגבר על בעיות הזקפה עם הקונדום (תרגול עם קונדום עוזר) יש יתרון מאוד גדול בסקס עם קונדום - זה מאריך את זמן המשגל! אז לכל מי שסובל משפיכה מהירה כלומר גומר מהר בגלל התרגשות או אי יכולת לשלוט בתהליך השפיכה גם מומלץ להשתמש בקונדום!

לשאלות ופגישת ייעוץ אתם מוזמנים לפנות אלי ב drsvarod@gmail.com

ארכיון

חיפוש לפי תגיות

עקבו אחרי

  • Wix Facebook page
  • Instagram Social Icon
  • Wix Twitter page
bottom of page