top of page

מאמרים מועדפים

מאמרים אחרונים

רעיונות חדשים למיטה, אבל איך מתחילים?!

לכולנו יש את היכולת ללמוד במיטה ולשלב דברים חדשים. בזוגיות הרבה פעמים מגיעים למצב בו בני הזוג שלנו מאתגרים אותנו עם רעיונות חדשים במיטה, ודוחפים אותנו ללמוד עוד ועוד על הדחפים והיצרים המיניים שלנו. אך יש לא מעט העדפות מיניות המהוות דילמה לזוגות או יותר נכון לאחד מבני הזוג במיטה. בעבודתי כסקסולוגית מינית או יועצת מינית וזוגית אני בעיקר שומעת על קשיים לשלב מין אוראלי, מין אנאלי, רימינג, צעצועי מין, משחקי כוח ושליטה ודיבורים מלוכלכים. אני בטוחה שיש עוד הרבה נושאים ורעיונות אבל בואו נבין איך מתגברים על הפחד של לנסות משהו חדש במיטה, ומתי הרגע הנכון להציע זאת ואיך.

איך עושים זאת?!

רצוי לדעת כי כל ניסיון לגיוון במיטה, בעיקר אם הוא שונה מהסקס הרגיל שלנו מתקבל טוב יותר תמיד לאחר שנמצאים באווירה ארוטית. זה אומר שאתם כבר מאוד מגורים. זה יכול להיות לאחר צפייה בסרט ארוטי עם הרבה מגע בזמן הצפייה או משחק מקדים ארוך הכולל נשיקות צרפתיות, נגיעות חושניות, והרבה מגע בנקודות הארוטיות בגופכם.

כשאתם חשים שבן או בת הזוג שלכם מאוד מיניים, זה בדיוק הרגע להציע לשלב משהו חדש גם אם הוא קינקי. למה? כי ברגע שאתם כל כך מעוררים מבחינה מינית, אתם גם יותר פתוחים לנסות דברים חדשים במיטה, בעיקר כאלו שיעלו לכם את רמת החרדה במיטה או יותר נכון את הגירוי המיני.

אור ירוק?!

במידה ואתם מנסים לשלב משהו חדש במיטה חשוב שזה יעשה בצורה נכונה. אחרי הכל המטרה היא להמשיך ליהנות מזה גם בפעמים הבאות. לדוגמה אם ההצעה לנסות מין אנאלי קיבלה ״אור ירוק״ לאחר המשחק המקדים הארוך, חשוב לעשות זאת נכון כלומר באופן מענג לשני הצדדים. בשביל שזזה יהיה מענג יש להכין חומר סיכוך המיועד למין אנאלי (למנוע כאב בזמן חדירה), לבצע את פעולת ההחדרה לאט ובזהירות, ועל פי הוראות האישה. מומלץ מאוד בזמן החדירה להמשיך בגירוי החיצוני כלומר באזור הפות והדגדגן (את צריכה לעשות זאת).

אני רוצה והיא/הוא לא?!

הרבה רעיונות חדשים במיטה נתקלים בסירוב על ידי בן או בת הזוג בטענה שזה לא מרגיש טבעי או לא נראה להם מענג. כאשר האמת היא שהסירוב בדרך כלל מגיע מחוסר ידע או פחד לא לעשות זאת טוב. לא כל פעולה במיטה תרגיש לנו טבעי, ועדין זה יכול להיות מאוד מגרה. הדרך הכי קלה להוריד את המחסומים או הפחדים בגלל התחושה של הלא מוכר או חוסר הידיעה של איך עושים את זה, היא על ידי ניסיון קליל ובהדרגה כמו בדוגמאות הבאות:

ככה משלבים משחקי שליטה

אם רציתם שהאישה תהיה שולטת במיטה והיא הסכימה, כדאי להתחיל בתאום ציפיות ולהסביר מה בדיוק אתם רוצים או מפנטזים שהיא תעשה. אפשר להתאמן (להיכנס לדמות) על ידי שליחת הודעות ציווי בוואטסאפ, ולהמשיך בתכנון ערב ארוטי בו היא שולטת. מה שעוזר להשתחרר, מעבר לכוס יין לפני הסקס, זה לבישת הלבשה תחתונה הגורמת לכל אישה לחוש קשוחה וסקסית ולהיכנס לדמות.

דיבורים ״מלוכלכים״ ככה מתחילים

לפני סיום אני רוצה להתייחס לעוד נושא קינקי המוסיף המון סקסיות במיטה ומהווה מכשול להרבה נשים וגברים -דיבורים ״מלוכלכים״. הרוב לא רוצים לנסות זאת כי הם לא יודעים איך ומה זה בדיוק לומר. מומלץ להתחיל בצפייה בסרטים ארוטיים המשלבים דיבורים ״מלוכלכים״ רק בכדי להבין מה נדרש, באופן כללי. אין צורך לחקות את מה שרואים בסרטים, אלא רק להבין את הדמות והעיקרון העומד מאחורי זה. כשזה מגיע לרגע הביצוע זכרו כי בצורת ציווי הרבה יותר קל להתחיל לדבר ״מלוכלך״. פשוט תתחלו בלתת הוראות לגבי הפעולות הפשוטות במיטה, כאלו שתמיד נעשות במהלך הסקס שלכם. רק זכרו שברגעים אלו לא צריך להיות מנומסים ומותר לכם לדבר ״מלוכלך״!

לייעוץ ועזרה מוזמנים לכתוב לי ב drsvarod@gmail.com

ארכיון

חיפוש לפי תגיות

עקבו אחרי

  • Wix Facebook page
  • Instagram Social Icon
  • Wix Twitter page
bottom of page