top of page

מאמרים מועדפים

מאמרים אחרונים

הרגלים המשפעים לנו על חיי המין


WebMD לאחרונה קראתי באתר

על הרגלים שונים שיכולים לפגוע לנו בחיי המין. בעבודה שלי כיועצת זוכית ומינית אני רואה שוב ושוב לא מעט מההשלכות של הרגלים ״רעים״ על החשק המיני שלנו, התפקוד במיטה וגם על הזוגיות! אני רוצה להדגיש את אלו שאני מזהה על בסיס קבוע בייעוץ עם זוגות, בכדי להעניק לכם את היכולת לזהות הרגלים ״רעים״ ואת הכוח לשנות אותם בכדי לשפר את חיי המין שלכם. בואו יחד נגלה איך משנים הרגלים המתקבעים לנו באורח החיים ופוגעים לנו במיניות!

מצבי לחץ

לחץ ודאגה הם מצבים שהפכו לחלק מחיי היום של רבים מאתנו, אך רובנו לא מקשרים את המצבים האלו לחשק המיני שלנו. אנחנו כל כך רגילים לחיות במצבי לחץ, אנחנו אפילו לא מרגישים כי אנחנו נמצאים במרוץ אין סופי אחרי ביצוע והשלמת מטלות בעבודה, בבית ועם הילדים. בסוף כל יום, כל מה שבא לנו לעשות זה להירגע במקלחת, ללכת לישון או לרבוץ מול הטלוויזיה, אבל לא סקס. החשק המיני שלנו לא יכול לעלות במצבים כאלו ויותר מזה, קשה מאוד להרגיש אותו, גם אם הוא שם.

בכדי שיהיו לנו חיי מין טובים וסקס על בסיס קבוע חשוב לדעת לחיות ללא לחץ תמידי וזה אומר לפנות זמן לעצמכם ולזוגיות. לכן העצה שלי היא קודם כל להבחין אם יש לכם גורמי לחץ על בסיס יום יומי ואז ללמוד לנהל אותם. ניתן לעשות זאת על ידי חלוקת זמנים לפי סדר עדיפויות ושעות, באופן המאפשר לכם לסיים את מטלות היום (עבודה ובית) ולהוריד המון לחץ .בניהול הזמנים יש להשאיר גם זמן לפעילות מרגיעה על בסיס יום יומי כמו יוגה, הליכה בחוץ, או סדרה קומית ממש מצחיקה. ברגע שיש זמן ללא לחץ ניתן גם להרגיש את הרוגע, החשק המיני שלכם וגם להשקיע בזוגיות.

אני תמיד עסוק.ה

יש אנשים שיודעים לנהל זמן ממש טוב, ולא להרגיש בלחץ תמידי, אך הם תמיד עסוקים! וגם כאשר הם מגיעים הביתה, כי העבודה לא באמת מסתיימת בפתח הדלת. לרוב הם אותם אנשים שגם ממש אוהבים את העבודה שלהם. הזוגיות נדחקת הצידה או יורדת לסוף סדר העדיפויות, ובעקבות זאת גם המיניות וכך מבלי להתכוון חיי המין שלכם נדחקים לסוף הרשימה. אני רואה את זה כל כך הרבה פעמים ומה שמדהים אותי זו העובדה כי הם לא מבינים מה קרה לחיי המין שלהם.

הרבה זוגות מגיעים אלי לעזרה כאשר בן או בת הזוג שלהם הגיעו לקצה, כלומר איימו בפרידה! הסיבה היא חוסר השקעה בזוגיות וחוסר בסקס. גם כאשר אני מבקשת מהבחור או הבחורה לפנות זמן לזוגיות, הם בקושי מצליחים. מעבר לכך, תמיד יש להם סיבות לתת לי, למה זה לא אפשרי. במצבים כאלו אני מסבירה שאם הם ימשיכו כך, זה פשוט יוביל לסוף הזוגיות. רק אז הם מתחילים להבין כי המצב חמור ומשהו צריך להשתנות, אבל הם לא יודעים מה או איך.

עצה לכל מי שמזדהה עם המקום הזה, החלו לעשות ״ויתורים״ או לשים גבולות לעצמכם בהקשר לעבודה! שימי את בן או בת הזוג שלכם בראש הרשימה ותשנו סדרי עדיפויות מעכשיו, לאט לאט אתם תלמדו לא לקחת את הבעל או האישה שלכם כמובן מאליו וגם כיצד אפשר לשלב בין קריירה לזוגיות, רק אל תחכו.

סקס ללא משחק מקדים

לסיום אני רוצה לדבר על עוד הרגל שפוגע לכם בחיי המין ולחלק גם בחשק, וזה על הנטייה לדלג על המשחק המקדים.הרגל שפוגע לנו בתפקוד המיני הסקס וההנאה. מעבר לעובדה כי זה עלול להוביל למין עם כאבים אצל הנשים או בעיות תפקודיות אצל הגברים, זה להתחיל בחדירה לפני שאתם באמת מוכנים! חשוב לזכור כי ככל שמשקיעים יותר במגע המיני זה משפר את איכות הסקס ומכין אותנו למין מענג הרבה יותר! שלא תבינו לא נכון אני גם בעד חפוזים / קווויקי אבל לא בכל פעם שאתם נכנסים למיטה! לפעמים זה גם יוצר תחושה שעוד לפני שהתחלתם פשוט בא לכם לסיים עם זה, כאילו זו עוד מטלה! סקס עושים בשביל ההנאה מהמגע, החיבור זה לזו והשחרור המיני!

לתאום פגישת ייעוץ מוזמנים לפנות אלי ב shellyvarod@gmail.com

ארכיון

חיפוש לפי תגיות

עקבו אחרי

  • Wix Facebook page
  • Instagram Social Icon
  • Wix Twitter page
bottom of page