top of page

מאמרים מועדפים

מאמרים אחרונים

כל מה שרציתם לדעת על פנטזיות מיניות

בסרטון החדש שעשיתי לערוץ העסקים אסקימו, אני מדברת על פנטזיות מיניות ונותנת טיפים בנוגע לסקס ופנטזיות ואיך משלבים אותם בזוגיות שלנו.

אני רוצה להתחיל בהסבר קטן על מה היא בכלל פנטזיה מינית?

פנטזיה מינית היא למעשה היא סוג של vision, כלומר תמונה או דפוס מחשבה המתעורר במוחנו ומעורר אותנו מבחינה מינית. פנטזיה מינית יכולה להיות על אדם אחר, חפצים, או על אקט שעושים לנו ומעורר אותנו מבחינה מינית, אפילו אם זה משהו דמיוני לחלוטין.

גם לנשים וגם לגברים יש פנטזיות מיניות! חלקן מגיעות מפרי הדימיון, חלקן מהחוויות המיניות ששמענו עליהן מחברים, וחלקן מסרטי הוליווד או הפורנו. מה שחשוב לדעת ולזכור לגבי הפנטזיות המיניות שלנו זה שקודם כל לא כולן חייבות להתממש. דבר שני, בדמיון מותר לפנטז על הכל. דבר שלישי, פנטזיות מיניות לא תמיד מייצגות את העדפות המיניות שלנו או המשיכה המינית.

לא מזמן הגיעה אלי לקוחה לקליניקה קצת בבהלה. היא אמרה לי שלאחרונה היא מפנטזת על סקס עם עוד אישה. היא נבהלה כי היא נשואה כבר מספר שנים לגבר וזה גרם לה פקפק בזהות המינית שלה. דיברתי איתה מעט ומאוד מהר היא נרגעה, כי כמו שציינתי בפניכם - הפנטזיות המיניות שלנו לא תמיד מייצגות את המציאות. במהלך שעת הייעוץ עלה שהיא חוותה פעם חוויה מינית עם אישה, אבל זה לא ממש גירה אותה ושהיא לא חושקת בקשר רומנטי או מיני עם עוד אישה.

דוגמה נוספת לפנטזיה שלא מייצגת את הרצון שלנו במציאות, והיותר מוכרות בקרב נשים, היא פנטזיית ״האונס״. נשים שממפנטזות על אונס לא באמת רוצות להיאנס, אך הן כן מפנטזות על גבר סקסי וכוחני שמקיים איתם יחסי מין תשוקתיים בהן הן הכנועות והגבר הוא השולט. לפעמים הן מפנטזות על גבר שהן מכירות , ולפעמים על שחקן קולנוע מפורסם.

כשזה מגיע למין וסקס יש מקום לפנטז על הכל-בדמיון, ובעיקר על משהו חדש שעוד לא יצא לכם להתנסות בו. למעשה זה הרעיון שעומד מאחורי הרבה פנטזיות מיניות. לדמיין משהו שמעורר את החשק המיני שלכם, וזכרו כי לא תמיד צריך להבין או לפרש מהיכן זה מגיע כי זה לא בדיוק משקף אתה מציאות.

לפני סיום אני כן רוצה להזכיר לרגע שיש פנטזיות שכן יכולות להתממש במציאות ולעתים גם להועיל לגיוון חיי המין. אחת הפנטזיות היותר מוכרות בקרב גברים היא פנטזיית השלישייה. לא מעט לקוחות הגיעו אלי לקליניקה ואמרו לי שזה החלום שלהם, או יותר נכון הפנטזיה המינית שהם מאוד רוצים לממש עם בת הזוג שלהם! הכוונה היא לסקס עם בת הזוג שלהם ועוד בחורה נוספת בו זמנית!

דווקא בפנטזיה מסוג זה תמיד אפשר לגשש ולבדוק אם בת הזוג שלכם מסכימה, ולו באופן חד פעמי וכדרך לגיוון חיי המין שלכם. אתם תתפלאו אבל לא מעט נשים מסכימות לממש את פנטזיית השלישייה לגבר שלהן. אבל אל תופתעו אם גם היא תבקש לממש את פנטזיית השלישייה שלה ☺

לסיכום, אל תחששו להכניס את הפנטזיות המיניות שלכם אתכם למיטה, בדמיון כמובן. זה יכול רק להוסיף תשוקה ולהוביל לסקס מטריף חושים. ולכל מי שאוהב ונהנה לפנטז, זכרו כי לא תמיד חייבים לחשוף את הדברים המיוחדים שמגרים אתכם מינית, גם אם פנטזתם על מישהו אחר.

לעזרה מקצועית וייעוץ זוגי או מיני אתם מוזמנים לפנות אלי בdrsvarod@gmail.com

ארכיון

חיפוש לפי תגיות

עקבו אחרי

  • Wix Facebook page
  • Instagram Social Icon
  • Wix Twitter page
bottom of page