top of page

מאמרים מועדפים

מאמרים אחרונים

סקס אחרי ילדים: חזרה למסלול המיני!

שלב ההתאהבות של רובינו הוא שלב בלתי נשכח, הרבה זוגות מספרים שזו הייתה התקופה הכי מדהימה ותוססת שלהם בעיקר כי היה להם רצון בלתי נפסק לסקס. זוהי תקופה כל כך זכורה עד כי רבים מאתנו תוהים מה בדיוק קורה לסקס שלנו לאחר מכן, ובמיוחד אחרי שהבאנו ילדים?!

המעבר מחיי הזוגיות ללא ילדים, לחיי ההורות עם ילדים קטנים, הוא מעבר די מאתגר, לא רק לשמירה על היציבות של הזוגיות, אלא גם על חיי המין! הדבר המורגש ביותר שמשתנה הוא החשק המיני שלנו- כי הוא נוטה לרדת. זה בדרך כלל קשור ישירות למצבים בהם הורים נמצאים כגון, עייפות, השקעת זמן רב בילדים, סידור וארגון הבית, ומתווסף לזה גם העניין של שעות העבודה שלא מסתיימות בדיוק במשרד וממשיכות לבית. מעבר לזה, גם זמן האיכות הזוגי מתמעט כי ברגע שיש זמן זה לזו, הוא מושקע במדיה החברתית ולא אחד בשניה.

אני כותבת לכם גם כאימא לשתי בנות קטנות, גם כבת זוג, וגם כיועצת זוגית ומינית .אני פה בכדי להעניק לכם שלושה כלים טיפוליים, ראשוניים, שיעזרו לכל מי שזקוק להם כי אינו יודע/ת איך לחזור למסלול המיני. אני פה גם בכדי להזכיר מה הם הדברים הכי בסיסיים שאנו צריכים לעשות בכדי להתחזק מבפנים, לחזק את הזוגיות, ולתחזק את חיי המין והסקס, מוכנים?!

זמן איכות עם עצמי

אתחיל ואומר כי העצה הראשונה שלי אליכם היא הכי דווקא אישית, כלומר היא לא מיועדת לבני הזוג ככלי טיפולי שעושים יחד, אלא לכל אחד/ת מאתנו בנפרד ובתורות. תנו לי להסביר, זוגיות טובה מורכבת מזמן איכות יחד, אך גם בנפרד. החשק המיני שלנו מתחיל להיווצר בתוך כל אחד/ת מאתנו בחיבור עם הגוף והנפש. בכדי שנרגיש את החיבור הזה, קודם כל חשוב שנרגיש מחוברים לעצמנו. דבר שלא מעט פעמים מתערער לאחר הבאת ילדים. זמן האיכות שלי עם עצמי יכול להיות מוקדש לכל דבר הגורם לי להרגיש טוב או לשמוע את הקול הפנימי שלי שוב. אך חשוב לדעת כי זה גם הזמן שיעזור לי להרגיש שוב מינית. בעייני זה הבסיס למיניות טובה, כי כאשר אנחנו משקיעים במה שמאוד חשוב לנו, בין עם זה הגוף שלנו או מצב הרוח, ויש לנו את היכולת להרגיש שוב את עצמו, זה עוזר לנו להרגיש מתי אני מחובר/ת לצד המיני שלי ולשמור על התשוקה בזוגיות. מן איכות שלי, יכול להיות כל דבר העור לכם להרגיש שוב עצמכם: ספורט ואימונים, זמן רגיעה של מנוחה, זמן של כיף עם חברים ואפילו חופשה.

לנצח את הסדר יום ולהיות יצירתיים

בעבודה שלי, מול זוגות בקליניקה, אני רואה כמה קשה לשמור על מגע מיני בתא המשפחתי. אני גם מבינה מדוע. עם זאת אני מספרת לכולם כמה חשוב לא לוותר על המגע המיני כי הוא עלול להעלם. ברגע שאתם מרגישים שהתדירות נפגעה, וגם הפעילות המינית, כי אין לכם זמן לזה, תזכירו לעצמכם איך זה היה כשהתאהבתם, וכמה ייצר ההרפתקנות וגיוון היה לכם. תעזרו בזה בכדי לצאת מהתבנית המוכרת לכם לגבי סקס ולהיות יצירתיים. מדוע? כי רוב הזוגות מספרים לי שקשה להם למצוא זמן ששניהם רוצים סקס, כלומר בלילה דקה לפני שנרדמים, היא עייפה, או בבוקר לפני שיוצאים לעבודה, הוא לא רוצה כי אין זמן.

הבנתי, אז פה זה מתחיל ונגמר?! מה עם לשלב מקלחות משותפות, כי גם שם אפשר להיות מיניים או מין חפוז ותשוקתי. ובכלל על מגע של חום ואהבה במהלך היום, אתם יודעים חיבוקים ונשיקות וגם צרפתיות לא צריך בכלל לוותר, זה לא דורש יותר מכמה רגעים. ולקינוח, אל תוותרו על שליחת הודעות בהן אתם מפלרטטים זה עם זו כמו ששלחתם בתקופה בה הכרתם! לשלוח מסרים סקסיים ואפילו ישירים זו גם דרך לשמור על האנרגיה המינית במהלך היום ולהגיע למצב כה תשוקתי שיאפשר לכם להתעלות מעל העייפות או הבעייתיות בלוח הזמנים!

תשנו את התסריט המיני

לכל אחד מאתנו יש תסריט מיני , כלומר הדרך שבה הוא או היא אוהבים לקיים יחסי מין. זה בדרך כלל כולל איך יראה המשחק המקדים וגם את רגע הנשיקה שלפני והחדירה שאחרי, שינוי התנוחות ואפילו את האורגזמה שלו ושלה. אך לרוב זה תסריט שמתאים לזוגות בתחילת דרכם ,שהם מאוד מיניים וגם לא כל כך עייפים. אני לא אומרת שצריך לוותר על התסריט המיני האהוב עליכם, אבל אני כן רוצה לציין שאפשר לעצב אותו בהתאם לתקופה בה אתם נמצאים.

כל מה שזה אומר זה אומר שאם אנחנו הורים לילדים קטנים וממש ממש עסוקים וללא שעות שינה אבל כן רוצים לחוות את השחרור המיני אז תשנו את התסריט! קודם כל נדרש שיתוף פעולה ותיאום ציפיות בניכם וגם שיחה טובה לגבי איך עוד אפשר לענג זה את זו. גם אקט מיני אחד או שניים יעזרו לכם לא רק לשמור על המגע אלא גם להשאיר טעם של עוד ואנרגיות מיניות בגוף. לסיכום, תעצבו את המיניות שלכם בהתאם לתקופה בה אתם נמצאים אבל אל תוותרו על המגע המיני והסקס גם אם זה אומר רק מין אוראלי ולא מין עם חדירה.

לשאלות או פגישת ייעוץ אתם מוזמנים לכתוב לי ב shellyvarod@gmail.com

ארכיון

חיפוש לפי תגיות

עקבו אחרי

  • Wix Facebook page
  • Instagram Social Icon
  • Wix Twitter page
bottom of page