top of page

מאמרים מועדפים

מאמרים אחרונים

הפנטזיה המינית שלי

״שלי, אם פנטזתי על אישה שנוגעת בי וזה עורר אותי מאוד, זה אומר שאני לסבית?

ומה אם אני מפנטזת על סקס אלים, ״אני סוטה נכון?״

פסיביות, מציצנות, משחקי תפקידים, כוחניות וגם סקס עם מספר אנשים בו זמנית, כל אלו ועוד נושאים רבים, יכולים להיות נושא הפנטזיה המינית שלכם. ולא, לא כל פנטזיה מינית נועדה להגשמה, אך הן בהחלט יכולות להוביל אותנו למקומות שמעולם לא היינו חוקרים במציאות. הרבה פעמים אני משוחחת עם לקוחות על הפנטזיות שלהם אך רבים מהם משייכים תחושות שליליות, לפנטזיות המיניות שלהם, ואני לא למבינה למה?!

זה גורם לי לתהות מדוע פנטזיות מיניות מובילות לחשש או אי נוחות, בקרב רבים מאתנו. מדוע מגיעים אלי לייעוץ גברים במבוכה או חשש, בעקבות הפנטזיות שלהם, בעיקר אם הן חורגות, ממה שנחשב ״לנורמטיבי״ בחברה, לדוגמה פנטזיה על השפלות בה האישה ״משפילה״ את הגבר או פנטזיה על סקס עם טרנסג'נדר. לאחרונה התוודה בפני גבר נשוי כי הוא חושש שהוא לא אוהב את אשתו מספיק. כששאלתי מהיכן התחושה הזאת נובעת, הוא סיפר לי כי הוא מפנטז עליה שוכבת עם גבר אחר, כאשר הוא צופה בה! הבנתי כי הרגש והיצר המיני קצת בלבלו אותו ולכן עלה לו החשש כי אם הוא מרגיש מעורר מינית מהפנטזיה הזאת, הוא לא אוהב אותה מספיק .הרגעתי אותו וכמובן הסברתי, מה שאני הולכת לומר קוראים שלי, כי הפנטזיות המיניות שלנו עשירות בגוונים וצבעים כמו העולם המיני, הן משחררות כי הן בדמיון, הן מעוררות כי הן יכולות להיות גם אסורות, אך הן לא מסמנות את המציאות. הן גם לא תמיד קשורות לכמות האהבה שיש לנו לבם או בזת הזוג.

לפני שאספר לכם על היתרון שיש לפנטזיות שלנו, כמו עד כמה הן יכולות להעלות לכם את החשק, בואו נבין רגע מהי בכלל פנטזיה מינית?! ניתן לומר כי פנטזיה היא סיפור בעל תוכן מיני בו האדם המפנטז לוקח חלק פעיל בה ולעיתים אפילו את התפקיד הראשי. אנו מפנטזים בזמן הנאה עצמית או קיום יחסי מין, בכדי להוסיף גיוון לחיי המין שלנו ולהעצים את התשוקה במיטה, עד כה נשמע טוב לא?

מה שאני אוהבת בנושא הפנטזיות המיניות, זה דווקא את המקום המשוחרר הזה שקיים בדמיון שלנו, המאפשר לנו להגיע עד למקום הכי מיני שלנו... במחשבות או דמיון. המקום שגם לא מושפע מסטיגמות או נורמות חברתיות, אלא מהרצון לחקור את המיניות שלנו או את כל מה שמגרה אותנו!

מה שאני פחות אוהבת בהקשר לפנטזיות מיניות, זה את רגע המודעות, בעיקר אם הוא מלחיץ אנשים. רגע שפתאום נכנס לתוך הפנטזיה המינית או אחריה, והורס לרבים מאתנו את התחושות. מדוע אני לא אוהבת את הרגע הזה?! כי הוא נוטה להיות מלווה בסטיגמות, פחדים ואפילו ייסורי מצפון ותחושת אשמה, בעיקר אם בחברה בה אנו חיים הפעולה המינית או ההתנהגות שראינו בפנטזיה או חשקנו בה, נחשבת לחריגה.

אל תשכחו שבדמיון אנחנו נוטים גם לעצב את הסיפור ולרוב לא חוששים מהשלכות שלו, כי אין! ד״ר פרדריק ניומן, המתמחה בחרדות ופחדים בהקשר למיניות, הסביר בכתבה בנשוא כי אין ראיות לכך שהפנטזיות המיניות במהלך קיום יחסי מין או בזמנים אחרים, יובילו לכל סוג של התנהגות חריגה או לא נורמלית במציאות. נקודה שיכולה לעזור לכם להרגיש נוח. חשוב לי לציין כי פנטזיות מיניות לא בהכרח מעידות שתאהבו את כל מה שראיתם בפנטזיה במציאות, וכי הן גם לא מעידות על הנטייה המינית שלכם, לכן הן נקראות פנטזיות!

לסיכום, אני כן מאמינה בשימוש שלהן להעצמה של התחושות המיניות בזמן הנאה עצמית או קיום יחסי מין. וכמו ד״ר רות וסטהיימר אמרה בראיון עם המנחה הישראלי אלפי גורי, תביאו אתכם למיטה את מי שאתם רוצים בראש, אבל לשתוק, כלומר אל תספרו למי שנמצא אתכם במיטה מי עוד מקיים אתכם יחסי מין בפנטזיות שלכם.

לפיגשת ייעוץ מוזמנים תמיד לכתוב ל ב shellyvarod@gmail.com

ארכיון

חיפוש לפי תגיות

עקבו אחרי

  • Wix Facebook page
  • Instagram Social Icon
  • Wix Twitter page
bottom of page