top of page

מאמרים מועדפים

מאמרים אחרונים

סקסי ולנטיין: כל הדרכים להגברת התשוקה

איזה חג ואלנטיין מחכה לי? הכי מדהים שיש, והפעם זה לא כולל חופשה רומנטית עם בן הזוג, וגם לא אירוע בו אני מרצה על מיניות ואהבה, כי בולנטיין הזה אני אהיה בכנס הבינלאומי לרפואה ומיניות בסלובניה. עד שאחזור עם תובנות ומידע חדש ומעניין בשבילכם מהכנס, החלטתי להשאיר אתכם בולנטיין הזה במצב- סקסי! בבלוג זה העניק לכם טיפים מגוונים להגברת התשוקה או יותר נכון להוספת ״פלפל״ וגיוון לחיי המין שלכם. מוכנים לסקסי וולנטיין? ולגיוון המושלם לחג האהבה? הנה כל הדרכים שיעזרו לכם להגביר את התשוקה, ועל פי הסדר שזה צריך להיעשות!

שיחה על תשוקה או תפריט מיני לבחירה

אני יודעת שזה לא קל לשאול את בן או בת הזוג שלהם על העדפות או הפנטזיות שלהם במיטה. לא מעט זוגות באים אלי לייעוץ בכדי שאעזור להם בתקשורת המינית. עם זאת,למי שכן מרגיש שהוא רוצה לנסות או לשפר את התקשורת, הנה ההמלצה: הדגש הוא על מה אתם אוהבים או רוצים לחוות במיטה, בעיקר דברים שלא התרחשו הרבה זמן. אם קשה לכם להגיד בפרוש אני אוהב/ת מין אוראלי או צעצועי-מין, אל דאגה כי תפריט מיני ,כן ממש כמו במסעדה, תפריט עשיר בפריטים הנוגעים לפעילויות מיניות. ידידי היקר ד״ר סטיבן דה וויט, סקסולוג קנדי, יצר אותו בכדי לעזור לזוגות לדבר, ולגוון את חיי המין . התפריט כולל המון אלמנטים המתקשרים למיניות ומין. למעשה יש שם עשרות פעילויות, כאשר ניתן לסמן ליד כל אחת מהן אם חוויתם אותה, אם אתם מעוניינים לחוות אותה וגם יש לכם מקום להשאיר הערות ליד. תפריט זה יכול לעזור לכם לגלות עוד דברים לגבי המיניות שלכם, ובעיקר לפתח ערוץ תקשורת חדש ואינטימי מול בן או בת הזוג שלכם.

*ניתן למצוא את התפריט המיני (באנגלית) בקישור בסוף הבלוג

אווירה סקסית

נכון זה נשמע באנלי ואולי בתחושה שלכם זה כבר לא רלוונטי למקום בו הזוגיות שלכם נמצאת, אבל תבטחו בי, יש משהו הרבה יותר מעורר מבחינה מינית כאשר אחד מאתנו משקיע בחדר בו נקיים יחסי מין. זה לא דורש הרבה. המלצה, השתדלו לפעול על פי החושים שלנו: מוזיקה טובה, ריח סקסי, וכדאי לברר מראש איזה ריח אהוב על בן או בת הזוג שלכם (אני לדוגמה אוהבת למון גראס כן כן קצת מוזר אבל הריח מדהים בעייני) ולסיום בהחלט משהו שיעורר את חוש הטעם, כמו כוס יין אדום ואז כמובן לעבור למגע! לגבי חוש הראייה לבוש סקסי יעשה את העבודה.

משחק מקדים ארוך וחושני

כל מי שעוקב אחרי הכתבות שלי יודע שזו המנטרה שלי. אבל תנו לי להסביר מדוע, ואיך זה יעזור להעלות את התשוקה בחיי המין שלכם. קודם כל זה מעניק לגבר ולאישה הרבה זמן להיכנס לעולם הארוטי ולהינתק מהעולם החיצוני. מה שעוזר גם להיות נוכחים ברגע וגם להעצים את ההנאה מהמגע. מעבר לזה, כאשר אתם נמצאים בתוך הגירוי המיני או העולם החושני והארוטי קל יותר גם להתנסות בדברים חדשים. משחק מקדים איטי מעצים את האנרגיה המינית והמחשבות ולאחר מכן גיוון מתקבל באופן יותר חיובי, אז זה הזמן להתנסות במה שסימנתם בתפריט המיני או תנוחות חדשות, אביזרים או רגע אינטימי מעורר במיוחד כמו אוננות משותפת.

סקס ממוקד בהנאה

ברצוני לציין שסקס טוב לא נמדד באורגזמה נשית וגם לא רק ברגעי החדירה! סקס טוב זה היכולת לענג זה את זו ובכל דרך שהצד השני אוהב. זה יכול לכלול הרבה אזורים בגוף והרבה סוגי מגע. מעבר לכך יש חשיבות ליציאה מהשגרה, לא ברור לי למה אבל רובינו חוזרים על אותם הדברים כל הזמן, כאילו יש רק מתכון אחד למיניות! אז בואלנטיין הזה, שימו דגש על שינוי התסריט המיני שלכם, כלומר אם אתם רגילים לקפוץ ישר לחדירה ולתת לגבר להגיע לאורגזמה קודם-תחליפו את הסדר. מעבר לכך, לקחת תורות בהנאה שזה אומר פעם להיות בתפקיד המענג ופעם בתפקיד המתענג, זו גם דרך נהדרת להעצים את התשוקה.

אביזרים, משחקים וצעצועים

איזה כיף שאפשר לגוון ולהוסיף צעצועי מין וגם אביזרים מענגים. יש כל כך הרבה צעצועי מין שם בחוץ, אני בהחלט ממליצה לכל זוג לנסות לפחות וויברטור אחד. ההמלצה שלי היא הוויברטור העוצמתי הנקרא סטיספייר, הוא שונה מכל מה שאתם מכירים ומיועד לאורגזמה הנשית- לגירוי חיצוני. ישנם גם אביזרים רבים המיודעים לגיוון קצת יותר כוחני כמו אזיקים, מחבטים קטנים מעור וסרט לא דביק לקשירה! חומרי סיכוך שמוספים תחושת חום או עקצוץ נעים ומיני. ולסיום לא חסר גם משחקים המיועדים ליצירת אווירה סקסית כמו קוביות משחק שובבות וזוהרות בחושך או משחקים בקופסאות כמו המרוץ לשיא שזה משחק זוגות סקסי או מהמרוץ לסקס חושני (את משחקים אלו מצאתי באתר שנקרא ליבידו) הקישור נמצא למטה!

קישורים

לשאלות ותאום פגישת ייעוץ וגם אם זה רק לגיוון, אתם מוזמנים לפנות אלי ב shellyvarod@gmail.com

ארכיון

חיפוש לפי תגיות

עקבו אחרי

  • Wix Facebook page
  • Instagram Social Icon
  • Wix Twitter page
bottom of page