top of page

מאמרים מועדפים

מאמרים אחרונים

מערכת יחסים פתוחה- האם זה בשבילי?


היום יותר ויותר מקובל לפתוח את מערכת היחסים הזוגית, בשביל להכניס גיוון ותשוקה לחיי המין. מה זה אומר? נשארים ביחד כזוג אוהב לכל דבר, אבל מותר לנו לשכב עם אנשים אחרים. ביחד, או בנפרד. אני יודעת שזה אולי סותר את כל כל מה שאתם מאמינים לגבי אהבה ונישואים, אבל אולי תגלו שזו אופציה שתתאים גם לכם. בזוגיות פתוחה אתם קובעים "מה עושים" ו"מה לא עושים". למשל: האם מותר לנו לשכב עם אחרים לבד, או רק ביחד? האם מביאים את הדייט הביתה, או שנפגשים במקום אחר? האם אתה יכול להתערב עם מי בת הזוג שלך תפגש והאם את מוכנה שבן הזוג ישאר לישון אצל מישהי אחרת. ומה קורה אם צד אחד מחליט שלא בא לו יותר, והוא רוצה לחזור לזוגיות אקסקלוסיבית. יש המון חוקים שחשוב לקבוע אותם מראש.

פתיחת היחסים היא לא דבר קל לביצוע, ואם תשאלו אותי, היא גם לא מתאימה לכולם. לרוב, הרצון יגיע קודם כל מצד אחד. אז איך יודעים אם כדאי בכלל להעלות את ההצעה? אם אתם רוצים שבני הזוג שלכם יהיו פתוחים לרעיון, שווה לגשש ולהבין מה התחושות שלהם לגבי זה. להסביר שחסר לכם גיוון בחיי המין. אין לבני הזוג ממה להיעלב או לחשוש שאתם מתכננים לבגוד. הרי הרגע שיתפו אותם ברצון שלכם לשפר את היחסים וזה טבעי ונורמלי לחלוטין להימשך לאדם אחר, גם אם אתם אוהבים אחד את השנייה. בשיחה נעימה וקלילה תוכלו להבין איפה אתם עומדים. אם יש הסכמה, אפשר להתחיל בקטן. לגלגל את הרעיון של הכנסת אדם נוסף למיטה. אם יש נכונות- להתנסות ביחד פעם או פעמיים או אפילו להתנסות לבד. אם התלהבתם מהחוויה והתשוקה ביניכם התלהטה מחדש, אפשר לקחת את זה צעד אחד קדימה. להחליט יחד אם זו הדרך בה חיי המין שלכם יתנהלו מעכשיו.

אבל, וזה אבל גדול, עם כל ההנאה והריגוש שבעניין, זה לא אומר שזה קל לראות או לדמיין את בני הזוג שלנו עם אחרים. קנאה היא יצר מאוד טבעי, שלא בהכרח אפשר לשלוט עליו, אבל כן אפשר להתגבר עליו. אם אתם לא מצליחים – כנראה שאתם לא בנויים למערכת יחסים פתוחה. אם אתם רוצים שזה יצליח, אני יכולה לסכם לכם את זה בשלוש מילים: גבולות גבולות גבולות. במהלך העבודה שלי עם זוגות שפתחו את הקשר, גיליתי כי סיבה עיקרית להיווצרות בעיות, חלקן אפילו הרסניות, הייתה כי הם לא עמדו במילה שלהם ושברו את ההסכם. נכון זו לא הדרך היחידה לגיוון יחסי המין, אבל כדאי שתדעו שקיימת האופציה.

לשלאלות ופגישת ייעוץ אתם מוזמנים להתקשר או לשלוח פרטים

shellyvarod@gmail.com 0523893936

ארכיון

חיפוש לפי תגיות

עקבו אחרי

  • Wix Facebook page
  • Instagram Social Icon
  • Wix Twitter page
bottom of page