top of page

מאמרים מועדפים

מאמרים אחרונים

לילה חושני במיוחד-הדרכה לערב ארוטי

כשביקשו ממני להכין כתבה לסילבסטר לנענע 10 מאוד שמחתי כי על מסורת לא מוותרים. אומנם זו רק מסורת של שנה, אבל רציתי להכין כתבה המעניקה לזוגות הדרכה ללילה חושני במיוחד לערב האחרון של השנה האזרחית.

הפעם הכתבה שלי התמקדה באיך לענג באופן ארוטי ואיטי, זה את זו במיטה. שמתי דגש על הזמן המושקע במשחק המקדים,כלומר מה לעשות ואיך לקחת את הזמן בכדי להעניק לקוראים שלי לילה ארוטי במיוחד ואורגזמה חלומית.

מעבר לזה, הייתה לי כוונה לעזור לנשים ולגברים המתקשים להרגיש מגורים או מיניים עם בן או בת הזוג שלהם. לא מעט לקוחות באים אלי לייעוץ בעקבות בעיות בחשק המיני. אי חשק מוביל לפעמים לכאבים בזמן הסקס (נשים) או בעיות בזקפה (גברים). בעיות אינטימיות אלו יכולות להיעלם אם השקעה בשלב הכי חשוב במיטה - המשחק המקדים.

משחק מקדים ארוך מעניק לכם לילה מפנק, ועוזר לכל גבר או אישה החשים לא מיניים לחוש מיניים מספיק בכדי לתפקד וליהנות מהסקס . ככל שלוקחים את הזמן במיטה ומעניקים גירוי זה לזו בין עם זה על ידי עיסוי מפנק או ליטופים, מין אורלי או נשיקות בכל הגוף, יהיה לכם קל יותר להתנתק מהבעיות היום יומיות ולהיכנס לעולם ארוטי וחושני.

כשהגירוי המיני מתחיל או מתעורר בגוף שלנו, המוח נותן הוראה לגוף להכין את עצמו לסקס ואז הסקס הרבה יותר מענג כיוון שהדם הזורם בעצמה רבה לאברי המין שלנו (גם אצל הגבר וגם אצל האישה) עוזר לגבר להגיע לזקפה מלאה, וכשק האשכים שלו המתהדק גוף הגבר מתחיל להפריש נוזל המסייע לשימון החדירה, ולנקות את השופכה שלו בכדי לפנות מקום לזרע! חשוב לדעת כי נוזלים אלו מכילים זרע, בממוצע 40 מיליון שחיינים קטנים אז אם אתם עוד לא רוצים ילדים השתמשו בקונדום. בגוף האישה זרימת הדם החזקה המגיעה עם העוררות המינית גורמת לשפתיים הפנימיות והנרתיק להתנפח וגם להפריש חומר סיכוך מאזור הפות וקירות הנרתיק כך שהחדירה נעשית קלה יותר ונעימה וגם הסקס.

אם אתם בתקופה ללא חשק מיני בעקבות לחצים בעבודה או עייפות או כל סיבה אחרת, וקשה לכם להתרכז במיטה זכרו כי לפעמים משחק מקדים יכול להכניס אתכם לרגע ולהוביל אתכם לעולם חושני ובעיקר אם המשחק ארוך ואיטי !

drsvarod@gmail.com 0523893936 גישת יעוץ, עזרה ושאלות אתם מוזמנים להתקשר/לכתוב

ארכיון

חיפוש לפי תגיות

עקבו אחרי

  • Wix Facebook page
  • Instagram Social Icon
  • Wix Twitter page
bottom of page