top of page

מאמרים מועדפים

מאמרים אחרונים

סקס עם גבר כוחני

בלוג ראשון בסדרה: שיפור יחסי המין ״אני רוצה שהוא יהיה כוחני במיטה״ כך בדיוק היא אמרה לי, ואני כאישה וגם בתור סקסולוגית הנהנתי כי הבנתי בדיוק למה היא התכוונה. לא מעט לקוחות שבאים אלי לייעוץ מיני וזוגי אמרו לי שהן חולמות על גבר יותר כוחני במיטה, כזה שיוזם סקס והרבה. ולא מפחד לאחוז בהן ולקחת את השליטה. זה לא אומר שבן הזוג שלה לא טוב במיטה, אבל זה אומר שלהרבה נשים הפנטזיה המינית מתקשרת לעצמה ושליטה. בסופו של יום אני שומעת על נשים עם דרישות לשינוי בחיי המין, ורצון שמישהו יאמר לגבר שלהן שיהיה כוחני ושגם ידע לענג אותן במיטה! הקשבתי לרצון שלהן, והחלטתי לתת לכם טיפים שישדרגו לכל זוג את חיי המין בעזרת הגברת העצמה, הכוחניות (ללא כאב) וההנאה של האישה במיטה.

טיפ מס' 1 לשיפור יחסי מין באמצעות עוצמה: ליזום בדרך הנכונה!

אני יודעת שהגענו לזמנים שבהן נשים לא מתביישות להגיד ״אני רוצה אותך עירום במיטה ועכשיו״, או לשלוח סקסטינג (שליחת הודעות טקסט בעלות אופי מיני) עם תמונות עירום וליזום סקס! אבל אני חייבת לציין שהפנטזיה הנשית הרווחת מתמקדת בגבר כוחני כלומר גבר שיוזם. כשאני אומרת יוזם זה לא אומר בוא עכשיו ותיגע לי בשדיים כי אתה רוצה להראות לי שאתה רוצה סקס או תגיד לי ״תרדי לי?!״ עם חצי חיוך. זה לא סקסי וגם לא ממש מגרה.

להיות יוזם זה להיות יצירתי וגברי, ואין צורך שתמציא את הגלגל בשביל זה. אפשר לעצמך להפתיע אותה ולהראות גבריות בדרך הכי פשוטה למשל תרים אותה ותזרוק אותה על המיטה (רק אל תפספס) כי זה מראה על שליטה ותשוקה. תמשיך עם נשיקה צרפתית רטובה וטובה ותסיר את הבגדים שלה בצורה חושנית או אפילו פרועה. אתה יכול גם להפתיע עם מתנה סקסית במיטה כמו רוקט פוקט (וויברטור קטן ועצמתי) או תחתונים אכילים. ואל תשכח להוביל אותה מתנוחה לתנוחה ולגוון או להעניק לילה חושני במיוחד המתמקד במשחק המקדים או בפנטזיה המיניות שלה).

הכי חשוב זה לא לקחת אותה כמובן מאליו, גם אם היא ״שלך״, ובטח שלא במיטה. ותחשוב איך

ליזום סקס בדרך הכי סקסית או כחונית שאתה יכול כי המשחק המקדים והסקס התשוקתי מתחיל שם!

לפגישת ייעוץ, שאלות ועזרה אתם מוזמנים לפנות אלי ב 0523893936 או אימייל drsvarod@gmail.com

ארכיון

חיפוש לפי תגיות

עקבו אחרי

  • Wix Facebook page
  • Instagram Social Icon
  • Wix Twitter page
bottom of page