top of page

מאמרים מועדפים

מאמרים אחרונים

תשוקה

חיי המין שלכם הפכו למשעממים? אתם מרגישים שהסקס היה מדהים אבל עכשיו התשוקה נעלמה?

לאחרונה אני מייעצת להרבה זוגות בקליניקה שלי בנושא תשוקה. לא הרבה זוגות יודעים כי בכדי שחיי המין ושלנו והסקס יהיו טובים צריך להשקיע, גם אם זה היה מגיע בצורה ספונטנית בתחילת הזוגיות. לזוגות שעדיין אוהבים ,ומאמנים במונוגמיה, כלומר לא מחפשים לפתוח או המערכת יחסים, חשוב לדעת איך לשמר את התשוקה בזוגיות. בבלוג זה החלטתי לתת מספר טיפים המהווים את הבסיס לשימור התשוקה בזוגיות, החזרת החשק והתמודדות עם השגרה :

שיגרה זה לא דבר רע אבל היא כן אות אזהרה

באחד המחקרים היותר מעניינם שנעשו בנושא סקס ותשוקה בחיי הנישואים גילו כי כבר לאחר שנתיים של זוגיות ניתן לחוש את השינוי בחיי המין של רוב הזוגות. השינוי חל בתדירות של קיום יחסי המין וגם בירידה בחשק, המתרחשת בהדרגה. ברגע שהתחתנו או נכנסנו לזוגיות יציבה ומבוססת, חיי היום יום שלנו הופכים לסוג של רדיפה, רדיפה אחרי המטלות שחייבים לבצע, כמו תשלום משכנתא או שכר דירה, טיפול בילדים, סידור הבית וניקיונות. בנוסף הניסיון אחר השלמת שעות שינה הוא כמעט תמידי. שיגרה זו לא ממש מובילה להרבה רגעים בהם יש מקום, זמן או חשק לארוטיקה בזוגיות. ואם תשאלו אותי אני גם אומר לכם כי השגרה נוטה להיכנס למיטה. אז מה עושים?

טיפ ראשון: נכון סקס תמיד היה אקט שמגיע באופן ספונטני ובעיקר בתקופת ההתאהבות, אך לאחר שנתיים של זוגיות יציבה וחיי שיגרה חשוב להתחיל להשקיע בחיי המין שלכם. כל מה שזה אומר זה לא להשאיר מקום לספונטניות אלא ליזום ולפנות זמן גם לחיי המין שלכם!

תשוקה פורחת בהיעדרו של האחר

הסקסולוגית אסתר פרל אומרת כי תשוקה פורחת בהיעדרו של האחר, והיא צודקת!

בטוחה שחשתם את הגעגועים והתשוקה לבן או בת הזוג שלכם בזמן שהם היו בנסיעת עסקים ארוכה או אפילו אחרי כמה ימים עמוסים בהם לא יצא לכם לראות זה את זו. אחת הדרכים לשימור התשוקה היא להשאיר מקום לגעגועים. זאת ניתן לעשות על ידי שמירה על העצמאות שלכם וניתנת החופש לבן או בת הזוג. לא לפחד מהבעל או האישה הנוסעים הרבה לחו״ל, ולא לפחד להשקיע הרבה זמן בעצמכם בין אם זה בקריירה, או זמן איכות עם חברים או חברות וטיולים לחו״ל עם חברים וכו׳. זוגיות מוצלחת לא מחייבת 24 שעות ביחד וגם לא לעשות הכל יחדובהחלט לט לדעת הכל אחד על השנייה.

טיפ שני: תשאירו מקום לחוות דברים לבד, זה יעלה את הרצון לשתף ולהשלים את הפער זה עם זו, ולחזק את התשוקה! כשלא יודעם הכל זה על זו התשוקה גדלה.

סקס טוב מתחיל בעבודה על האני

בעבודתי עם זוגות, הרבה פעמים הבחנתי כי בן הזוג ״ללא״ החשק מאשים את הצד השני שהוא לא גורם לו להיות מיני או ליזום. בנוסף, כשאני שואלת את הגבר או האישה מה מגרה אותם מבחינה מינית, הגבריםלרוב יודעים מה לענות לי, והנשים לא. החשק המיני של כולנו מתהווה בדמיון ובמחשבות, אך ללא ידיעה מה מעורר אותנו במיטה, קשה לא רק ליזום סקס, אלא גם לדעת איך לעורר את עצמנו ולזרום גם כאשר הצד השני יוזם. חשוב מאוד לדעת מה עושה לכם את זה לבד וביחד מה שמביא אותי לטיפ מספר 3! .

טיפ שלישי: אם אתם לא יודעים מה מגרה אתכם או איך לחוש מיניים, לבן או בת הזוג שלכם יהיה מאוד קשה לעזור לכם. עבודה על תשוקה בזוגיות מתחילה בעבודה על האני. ואם אתם צריכים עזרה תתחילו בספריםאו סרטים ארוטיים או פורנו ותכנסו לקבוצות בפייסבוק המדברות על זוגיות, סקס וגיוון חיי המין!

ארכיון

חיפוש לפי תגיות

עקבו אחרי

  • Wix Facebook page
  • Instagram Social Icon
  • Wix Twitter page
bottom of page