top of page

מאמרים מועדפים

מאמרים אחרונים

חמישים גוונים של אפור- ייעוץ זוגי

לאחרונה יצא לי לייעץ למספר זוגות מהקהילה הבדסמית, כן, כן קראתם נכון! אם אתם מרימים גבה ותוהים מה זה בדסמ, אז לידע כללי בדסמ זה תרגום מדויק של ראשי התיבות (בשפה האנגלית) המציינים את האקטים או את העדפות המיניות הבאות:

Bondage and Discipline (BD), Dominance and Submission (DS), Sadism and Masochism (SM).

ובעברית זה גם השם שניתן לכל מי שחש מעורר מינית על ידי משחקי שליטה, כוחות, כניעה, סדיזם או מזוכיזם, קשירות ומשמעת (ציות) ועוד. כאשר העיקרון שעומד מאחורי כל זה הוא שימוש בכללים, עונשים, וקשירות בהקשר להתנהגות מינית.

כמובן שלא כל מי שבדסמי נמשך ל ה כ ל, זה יכול להיות רק לאקט אחד אבל גם להרבה יותר. ואם נשלב את עולם הפטישים (התרגשות מינית הנגרמת מאיבר בגוף או חפץ כמו כפות רגליים או מגפיים) והתנהגות מינית קינקית (משיכה מינית לדברים שלא נכנסים להגדרות ששמתי השונים מהנורמה) אז בכלל יצרנו עולם מלא תשוקות המורכב מכל מה שלא שיגרתי או שונה ממה שמקובל בחברה בהקשר לסקס!!!

מה שבטוח זה שסקס משעמם זה לא, ודרך אגב אם כבר הזכרתי את המילה משעמם, אז ההפך של הבדסמ נקרא ונילה: סקס של אנשים שלא מהקהילה הבדסמית או בקיצור בעלי הטעם הכי בנאלי בגלידה (סקס).

למרות הפתיחות, כנות וגיוון בזוגיות או חיי המין של מי שמגדיר עצמו כבדסמ, גם לזוגות מהקהילה יש בעיות. רק שהחשש העיקרי שלהם לגשת לייעוץ מיני או זוגי בנוי על פחד מביקורת ושיפוט מהצד של המטפל, ואני מבינה מהיכן זה נובע. אנשים שלא התנסו או מכירים את העולם הזה ניזונים ממיתוסים שמגיעים לרוב מהספרים או מדיה (כסרטים וסדרות בעיקר מתח ופשע) שלרוב לא מציגים את העדפות המיניות האלו בצורה יפה. למעשה, הרבה פעמים זה מתואר באופן שלא נראה מיני ואפילו מוזר או סטייה נוראית.

הסרט חמישים גוונים של אפור אומנם הציג את העולם הזה בצורה הרבה יותר סקסית ממה שהיה נהוג בעבר. אך עדין מאוד הוליוודי ורחוק מהמציאות. מי שבאמת נמשך לסגנון חיים מיני כזה, ומתגרה מאקטים כאלו או אחרים, לאו דווקא עבר טראומה או חוויה שלילית כפי שהציגו בדמותו של כריסטיאן גריי.

כנחשפתי לעולם הבדסמ, לדאנג׳ן (מקום המיועד למשחקי בדסמ) ולקהילה בפעם הראשונה, וגם להגדרה של ונילה (מי שלא שייך לקהילה) אני מודה, לא היה לי פשוט להכיל את כל המושגים החדשים, אך מאוד מהר הבנתי מה מושך וסקסי בעולם הזה.

היום לאחר לא מעט שנים של לימודים וייעוץ מקצועי אני רואה את האקטים המתקשרים לבדסמ כנטייה מינית בפני עצמה. פשוט כי לא ניתן לשנות את זה. אם מישהו חש מעורר מינית כאשר בת זוגתו (או מלכת סדו ) מכאיבה לו- זה מה שמעורר אותו מינית. הכאב אינו מציין התעללות או כוונה להכאיב אלא אקט מיני מגרה.

זה עולם מלא גוונים, צבעים ותשוקה. יש זוגות שחווים את זה רק בחיי המין שלהם, ויש זוגות שחווים את זה על בסיס יום כלומר כחלק מהשיגרה שלהם. לדוגמה, אם הזוג נמשך למשחקי כוחות והיא השולטת והוא העבד שלה אז במהלך כל היום והשבוע היא מבקשת (מצווה) ממנו לעשות דברים בשבילה. אם הוא מסרב לה, היא תחשוב על עונש הראוי לסירוב.

לסיום, אני ממליצה בחום לכל מי שלא חווה משהו כזה, להתנסות או לאמץ חלק מפעילות הבדסמ ובחיי המין שלכם. רק זכרו לא לקחת דברים רחוק מידי (מי שבאמת חווה מיניות כזאת עושה זאת בצורה אחראית עם חוקים וידע איך לא לפגוע זה בזו). אז במקום הצלפת שוט, תתחילו עם ספנקי (הפלקות) בישבן. ובמקום קשירת ידיים למיטה עם חבלים, אפשר להשתמש באזיקים המיועדים למשחק המקדים (הימנעו מלהכאיב). ואל תשכחו להשתמש באביזרים כמו קולרים, ולבני נשים סקסיים העשויים מעור או לטקס ויגרמו לכם לחוש מאוד מיניים.

ולמי שכן שייך לעולם הבדסמ (וגם למי שלא) וחווה בעיות בחיי המין או בזוגיות אשמח לעזור

לפגישת ייעוץ צרו קשר shellyvarod@gmail.com

ארכיון

חיפוש לפי תגיות

עקבו אחרי

  • Wix Facebook page
  • Instagram Social Icon
  • Wix Twitter page
bottom of page