top of page

מאמרים מועדפים

מאמרים אחרונים

המלצה של סקסולוגית-צעצועי מין

2017 כבר ממש בפתח, וזה זמן מצוין לחדש את מגירת הצעצועים שלנו (צעצועים ואביזרי מין כמובן) וגם להחליף את הוויברטור הישן או המסאז׳ר שעדיין עובדים על בטריות, לצעצועים החדשים שנטענים.

אני יודעת שיש המון צעצועי מין שם בחוץ לנשים ולזוגות והם מאוד מענגים, אבל הפעם רציתי להמליץ לכם על צעצוע יותר חדשני ומודרני שיתאים לכולם. לאחר חיפושים רבים, ובהתאם לבקשות מהלקוחות שלי, מצאתי את ויברטור הרוקיט -ויברטור רגיש.

כשמו כן הוא, ולכן בחרתי בו.

חוץ מהעובדה שהויברטור נטען על ידי usb (מגניב לא? אין צורך לחפש סוללות) מה שהדהים אותי זה שהוא רגיש למגע הגוף, כלומר ברגע שתניחו אותו על הדגדגן הרטט יסונכרן עם הגוף שלכן. וכמובן הוא עמיד למים! השמועה אומרת שהאורגזמה הנשית הרבה יותר עוצמתית מתחת למים חמים ונעימים. זה הזמן לשדרג את הסקס שלכם, בעיקר בימי החורף הקרים והגשומים האלו, לצאת מהמיטה, ולעבור לאמבטיה או מקלחת לסקס יותר ארוטי ורוטט.

אני רוצה לציין שהרוקיט מיועד לגירוי חיצוני בלבד. הרבה גברים ששוחחו איתי בקליניקה טענו שהם לא מרגישים צורך לשלב וויברטור בחיי המין שלהם. לי זה נראה קצת יותר כמו חוסר אהדה לוויברטורים כי זה מהווה תחרות לפין. אז קודם כל אני חייבת לציין כי אין תחליף לאיבר המין שלכם, ובדיוק כמו שאין תחליף למגע ולחום שלכם. ושנית, אם אתם מרגישים מאוימים קצת ובכל זאת האישה מאוד רוצה צעצוע, אז ויברטור המיועד לגירוי חיצוני, ויברטור כמו הרוקיט ,יהיה מושלם בשבילכם.

השיא הוא שזה יעזור לכל אישה להגיע לאורגזמה תוך כדי חדירה

.

לכל מי שעדין מחוברת לויברטור הישן שלה אבל רוצה חידוש קל, אני ממליצה על ויברטור הנקרא רוק. מיועד בעיקר לנשים שאוהבות מגע (ורטט) חזק ועוצמתי.

את שני הויברטורים האלו ועוד הרבה אחרים אתם יכולים באתר הוורוד (אין קשר אלי) והחדש הנקרא- ליבידו (חנות לאביזרי מין). חוץ מהמחירים האטרקטיביים, וכן יש משלוח עד הבית, מסתבר שיש גם אחריות על המוצרים מהחברה המייצרת. הנה הקישור לכל מי שרוצה לגוון או להפתיע את בן או בת הזוג שלו/ה

לשאלות ופגישות ייעוץ מוזמנים לפנות אלי ב shellyvarod@gmail.com

ארכיון

חיפוש לפי תגיות

עקבו אחרי

  • Wix Facebook page
  • Instagram Social Icon
  • Wix Twitter page
bottom of page