top of page

מאמרים מועדפים

מאמרים אחרונים

טיפים לשמירה על הזוגיות והתשוקה

הרבה פעמים מבקשים ממני טיפים לשמירה על הזוגיות, התשוקה וכמובן לגיוון חיי המין. הרבה זוגות רוצים לשפר את הסקס שלהם. לא מעט פעמים אני מוצאת את עצמי מסבירה ללקוחות שלי שסקס משתפר כאשר משקיעים זה בזו –גם מחוץ למיטה. מחוות קטנות או גדולות, רומנטיות או סקסיות, ארוטיות או נעימות, לפחות פעם בשבוע, באמת שיכולים לחזק את הזוגיות וגם את חיי המין שלכם. אז הכנתי מספר דרכים או טיפים לעזור לכם להתחיל, מוכנים?!

Pen erotica

כך זה נקרא באנגלית, הכוונה היא לכתיבת מכתבים ארוטיים זה לזו. החשק המיני של הנשים יכול מהר מאוד לעלות כאשר הן קוראות סיפורים ארוטיים וסצנות המתוארות בצורה מאוד מפורטת ואפילו בוטה (לא סוטה-בוטה). תתארו לכם שכתבתם לבת הזוג שלכם מספר שורות מאוד ארוטיות עם תיאור של מה בא לכם שיקרה במיטה! והשארתם להן את המכתב בתוך מעטפה, בתוך התיק שלהן או על הכרית במיטה. נשמע מפתה לא?!זה יכול לעורר את החשק מאוד מהר וגם תצפו תגובה או במכתב חזרה או במיטה.

למי שפחות אוהב לכתוב בצורה ארוטית, באותה המידה אפשר להשקיע ברומנטיקה, להשאיר מכתבי חיזור או אהבה. לפעמים רק כמה שורות יספיקו אבל תשקיעו. אני מחזירה אותנו לימים בהם היינו כותבים מכתבים בכוונה. לדעתי זו השקעה הרבה יותר רומנטית ובהחלט סקסית ובאלף רמות מעל שליחת הודעה בסמס (פחות עושה את העבודה). ואם ידען לא עלה לכם הרצון להשקיע בכתיבה, אז קחו אודם/טוש אדום ועל החלון או המראה תכתבו בגדול אני אוהב/ת אותך, זה גם יעשה את העבודה.

סרט רומנטי עם טוויסט ארוטי

באמת שאחרי ארוחת ערב טובה (למי שיודע לבשל) ההמלצה הכי טובה בעייני לערב זוגי בבית היא לצפות בסרט שיעלה לכם את החשק במיטה. לא סרט פורנוגרפי אלא סרט קולנועי בארוך מלא שהוא גם ארוטי או סקסי. לאחרונה יעצתי לזוג שאני מטפלת ליישם את המשימה הפשוטה הזאת בכדי לעזור להם לחזור לקיים יחסי מין עם יותר תשוקה. הבאתי להם רשימה טובה של כמה סרטים (אל דאגה עוד רגע גם אתם תקבלו אותה) וביקשתי שיצפו באחד מהם בשבוע הקרוב. לאחר שבוע היא חזרה אלי ואמרה שהיא לא אהבה כל כך את הסרט, העלילה הרגיזה אותה, והם הפסיקו באמצע. הופתעתי לשמוע זאת ובכל זאת שאלתי אותה ואז מה קרה? ואז שכבנו, היא אמרה. היא כנראה לא הבינה שזו הייתה המטרה. ובאמת יש לא מעט סרטים שיעלו לכם את התשוקה והחשק:

תשעה וחצי שבועות של שיכרון חושים

סחלב פראי

המזכירה

חמישים גוונים של אפור

עניים פתוחות לרווחה

adore

unfaithful

Movix –דייט מהסרטים

אם כבר דיברנו על סרט ובכל זאת בא לכם דייט מקורי או מפנק אז בבית הקולנוע החדש, במתחם התחנה בתל אביב, יש את האפשרות לראות סרט בסלון או חדר שינה הכי מפנקים שיש. לפחות זה כך נראה. זה הבית קולנוע הכי המודרני שקיים היום, יש מלא חדרים מגניבים לקבוצות וזוגות. אתם מתחברים לאפליקציה שלהם, בוחרים סרט, שמים אוזניות (יש גם במקום) ומזמינים שירות חדרים עד לספה או מיטה ( יין וגם אוכל). דייט בהחלט רומנטי ובעיקר אחר – ממליצה בחום רק תבחרו סרט מצחיק או סקסי!

אמבטיה חושנית

אין ספק שיש דברים שתמיד עובדים, אם אין לכם כוח לצאת, או לראות סרט ואתם רוצים להשקיע בזוגיות וחיי המין שלכם על בסיס שבועי , לכו על אמבטיה זוגית מפנקת. חוויה חושית וחושנית לשניכם. רק תשקיעו במוזיקה, נירות, קצף, שמפניה וגם פירות. בכדי להרגיש שזה באמת מפנק שימו הרבה קצף. תשכבו יחד ולא לשכוח לעשות עיסוי בכפות הרגליים למי שיותר עייף מבינכם. אם בא לכם לגוון ולהקפיץ עניינים, לכו על תוספות של צעצועי מין, לא סתם כל כך הרבה וויברטורים מיודעים לשימוש במים. אמבטיה מהנה!

לפגישת ייעוץ או שאלות צרו קשר shellyvarod@gmail.com

ארכיון

חיפוש לפי תגיות

עקבו אחרי

  • Wix Facebook page
  • Instagram Social Icon
  • Wix Twitter page
bottom of page