top of page

מאמרים מועדפים

מאמרים אחרונים

אתגרים לגיוון חיי המין


חודש של סקס? אתגר ה30 יום!

במהלך השלושה חודשים אחרונים אתגר זה התפרסם יותר ויותר. והוא בהחלט יכול להועיל לזוגות לשפר ולגוון את חיי המין, ובעיקר להפוך אותם לקלילים, חווייתיים ומענגים יותר. האתגר נולד על ידי זוג אנונימי שהעלה את הפוסט שלהם באתר חברתי הנקרא רדיט ומשם הוא תפס תאוצה.

אישית אני לא מאמינה כי צריך לקיים יחסי מין כל יום, וגם לא בתוך אתגר זה, אך חייבת לציין כי אתגר זה אוחז במפתח לשיפור חיי המין של כל זוג וזוג. כל הדגשים הנכונים לשיפור והשקעה בחיי המין שלכם, מונחים בו: זה מתחיל בלפנות זמן לסקס ולשים את הפן המיני של הזוגיות שלכם בסדר העדיפויות. זה ממשיך בדגש על גיוון, כי על פי אתגר זה בכל יום יש לבצע פעילות מינית אחרת, ואין לחזור על אותה פעילות. האתגר לא כולל רק סקס או מין עם חדירה. יש הרבה דגש על יציאה מהתסריט המיני המוכר. זה ממשיך בהשקעה במיניות שלכם, כי על כל אחד מכם יש לחפש מידע המתקשר לפעילויות מיניות וסקס, ולהוסיף לרשימה משהו חדש ומאתגר. בנוסף, האתגר מחזק את אחד האלמנטים הכי חשובים בין בני זוג, בהקשר למיניות ולסקס, תקשורת. על בני הזוג לשבת על הרשימה יחד ולעשות משא ומתן לגבי מה כל אחד מסכים לבצע ומה לא וגם להסכים על הימים בהם לא תקיימו יחסי מין בעקבות נסיבות שונות כגון נסיעה עסקית.

לרשימה המלאה פשוט תעשו גוגל, אך אני ממליצה לכם קודם ליצור רשימה משלכם המונעת ממנה שאתם נמשכים ורוצים להתנסות ,ולהסכים על כמה ממנה תממשו בכל שבוע אפשר להוריד את הכל יום!

תפריט לסקס? התפריט המיני שלכם!

את התפריט לסקס קולגה וחבר טוב שלי, ד״ר סטיבן דה וויט החליט לייצר והוא בהחלט מרשים! תפריט הכולל כל אלמנט הקשור ומתקשר לסקס, יש שם לפחות 300 פריטים המתקשרים לחיי המין שלכם. ליד כל פעילות ניתן לסמן אם חוויתם אותה או אתם מוכנים לחוות וגם להשאיר הערה.

סטיבן מציין כי התפריט לסקס יכול לעזור לכולנו לגלות את המיניות שלנו, ללא קשר לסטטוס הזוגי שלנו. זוהי דרך מצוינת לבנות את המודעות העצמית למה עוד מעורר אותנו במיטה, יחד או לבד, ולפתח מודעות רחבה יותר גם לאקטים מיניים שאנו לא מכירים, אך יכולים לחוות.

כמו באתגר ה 30 יום גם פה יש המלצות לפני ״הזמנת הפריטים מהתפריט״ והן כוללות לפנות 20 דקות בכדי לחקור את התפריט, להשתמש בחיפוש לגבי כל מונח שאינכם מבינים (תסמכו עלי שיהיו כאלה) ולהימנע מביקורת עצמית בזמן קריאת התפריט. הוא מזכיר כי מטרת התרגיל היא העצמה מינית, אם בוחרים מספר פריטים עם בן או בת הזוג - יש להימנע מלשפוט זה את זו. יהיו דברים ברשימה שממש לא יתחברו אליכם, וזה בסדר כי אתם לא חייבים להרגיש נוח עם זה בשלב זה של הזוגיות או החיים, אבל יכול להיות שזה מתחבר לבן או בת הזוג שלכם ואולי בעתיד תחליטו כי זה קורץ גם לכם.

וכמו שד״ר סטיבן אומר ״אין דרך נכונה, אין דרך לא נכונה, יש רק את הדרך שלכם״

בתוך התפריט של סטיבן שנכתב באנגלית ניתן למצוא את האלמנטים הבאים ( חלקם מכילים פירוט מדויק): משחקי תפקידים, שימוש באביזרים, צבעי גוף למטרת פעילות מינית, מגע על ידי ידיים עם פירוט של היכן ואיך, צייתנות או להיות משורת (לקבל שירות), משחקי ראייה או יותר נכון עם כיסוי עיניים, בגדים כמו בגדי עור, תפריט למגע בו כתוב במפורט היכן לגעת עם הידיים או הפה, תפריט לנשיקות הכולל מקומות בגוף, משחקי קור וחום של קרח ושעווה, וגם איסורים למיניהם המיודעים לשמירת אנרגיה מינית כמו לא להגיע לרגע השיא או לבצע מין במהירות מסוימת. וכל מה שמתקשר ליציאה מהמקום אליו רגילים לקיים יחסי מין כלומר מהמיטה ולביצוע אתגרים במקומות אחרים מזמינה אתכם ליצור תפריט אישי שלכם!

לתפריט המלא באנגלית היכנסו לאתר של ד״ר סטיבן www.dr.dewit.com

ליצירת קשר ושאלות אתם מזומנים לכתוב לי ב shellyvarod@gmail.com

ארכיון

חיפוש לפי תגיות

עקבו אחרי

  • Wix Facebook page
  • Instagram Social Icon
  • Wix Twitter page
bottom of page